zondag 28 november 2010

Giveaway

De webshop van  is vanaf nu geopend!

En omdat te vieren geef ik, zoals beloofd, een leuke Giveaway weg..
Namelijk, een paar spulletjes uit mijn webshop!
Bestaande uit:
* 5 appel/aardbei mini applicaties
* Een sticker set met 12 velletjes sticker papier
(om je schriften, agenda, kadootjes mee op te fleuren)
* Een leuk beschermend hoesje voor twee pasjes 
* Een vrolijk gekleurd potlood

Wat moet je doen?
Een reactie achter laten met daarin antwoord op onderstaande vraag:

'Wat vind jij het leukste product in mijn webshop?'

15 december trek in een winnaar. Succes!

klik op het logo om naar mijn webshop te gaan



35 opmerkingen:

Silke zei

Amai, leuke give-away!
Ik heb je hele shop eens doorgesnuisterd, en vind het bijzonder moeilijk om 1 product te kiezen, het is allemaal zo leuk!
Mag ik ook een top 3 insturen?
1) Het fototoestel-sieraad
2) Het things-to-do checklist boekje
3) het wolkje om je ipodsnoertjes op te bergen

Echt een toffe webshop heb je!

Katrientje vanalles zei

het leukste product vind ik de ketting alice in wonderland. :-)
Ik doe mee en proficiat met je winkeltje.
Groeten Katrientje

Vera zei

Hoi!

De houten aardbeien magneten vind ik errug schattig!
Ik zag jouw reactie op mijn blog en dacht leuk even doorklikken naar jouw blog :) Ben nu ook een follower!

Suc6 met je webshop!

Marina zei

Heerlijke spullen hoor, veel liefs en een dikke proficiat!!! Mooiste spullen de ketting met het vogelkooitje en de opblaas wereldbol, en en ...
Yip we doen mee met de give-away!

Siem zei

De schilderijtjes natuurlijk!!!
Maar de rest mag er ook wezen, hoor.
Ik doe graag mee en zal een linkje maken naar je give-away.

Gefeliciteerd met je webshop, veel succes ermee.
Gr Siem

Dutch Apple zei

Gefeliciteerd! Je shopje ziet er erg leuk uit en wat een leuke spulletjes allemaal!
Als ik 1 ding moet kiezen, en dat is moeilijk, de houten appel knoopjes :-)

Ook doe ik graag mee met je geweldige GiveAway!
Zal vanavond ook een linkje plaatsen op mijn blog.

Groetjes!

Saartje zei

Proficiat, je shop ziet er supergoed uit! Heb even gaan kijken, en vins de portemonee met de appel super!
Graag doe ik dus mee voor je superleuke give away!

Groetjes, Saartje

Petra zei

Hoi Floortje!

Ik ben echt helemaal gecharmeerd van je ketting - vogel in een kooitje, prachtig! Je webshop ziet er sprankelend uit, wens je veel succes en plezier!
groet, Petra

Anoniem zei

Uiteraard die hand made schilderijen zijn erg leuk, vooral als ik zelf mag meebeslissen wat er op komt te staan en als ik ook het formaat mag meebeslissen.
Groet van Joost die niet kan wachten.

Snorresnoes zei

Leuke give-away! Ik vind het tafelkleed van Club Geluk helemaal geweldig! En de memoblaadjes en het to do checklist boekje en...en...

Vero zei

wat een super leuke give-away!!!! zalig!ik doe dus graag mee!
ik vind dit supermooi in je webshop:
http://www.marieboontje.nl/Webwinkel-Product-4248650/Tafellaken-Potjes-en-pannetjes.html

Eefje zei

Ik heb nog eens in de niet-online webshop gekeken, namelijk bij Marie en Boontje thuis! Ik vind de penneblikjes met de dubbele bodem het leukst :) Ik hoop dat ik de giveaway win, want zo'n gekleurd potlood heb ik nog niet!

*lalotte* zei

Zo leuk allemaal! Ik vind het gestreepte babybroekje super leuk!

Cinderell@'s wereld zei

I'm totaly ready for a high tea ...ketting die is super....leuke give away...ik doe mee....
H gr Cinderell@

Elisse zei

Oh wat leuk! Ik kom hier toevallig terecht en al meteen een suuuperleuke give-away waar ik aan kan meedoen. Veel te zien op je webshop, maar vind toch vooral het 'geïllustreerd dagboek gekleurde boom' het leukst, simpelweg omdat deze zo kleurrijk is, optimisme uitstraalt en dat is net wat ik nodig heb in deze barre koude wintermaanden :-)

om te antwoorden op je vraag over mijn tekeningen: in photoshop een laag aanmaken met eronder de foto die je wil overtekenen, en dan daarboven een nieuwe laag aanmaken en beginnen kliederen!

liefs

Esther zei

Hoi Floortje, wat leuk dat je een reactie op mijn blog gezet hebt, Wat maak jij leuke dingen. En wat leuk een eigen Web winkeltje Gefeliciteerd.Ik doe graag mee. Je sieraden vind ik geweldig en schilderijtjes Super.
Ik meld me meteen aan als volger. Groetjes Esther.

blueberries in the fields zei

hello, i do not understand your language, but wanted to come visit and also give thanks for your visit and sweet comments. your blog islovely and love your painted wooden spoons. ^-^

Carolien zei

Wat leuk dat je een webshopje hebt! Heel veel leuke dingen maar ik vind het geillustreerde dagboek met de boom erop het mooist. Ik zal een linkje op m'n blog zetten.
Groetjes Carolien!

Juliette zei

Tuurlijk doe ik mee met je give-away!! Super leuke spulletjes
Liefs Juliette

Mariska zei

Het leukste in je webshop...ben op slag verliefd op de schattige slofjes en de slab in je sub categorie baby.....

Ella zei

Hi Floortje!
Ik vind de stickers het allerleukst! Daar heb ik zo al tig bestemmingen voor. Hoe praktisch en hoe prachtig!
Gefeliciteerd met de opening van je shop!

Lila Lime zei

Wat heb je een leuke webshop en leuke blog. Ik kom je ook volgen. Ik vind alle produkten uit je shop erg leuk. Als ik er toch echt eentje moet kiezen dan vind ik het Etui Shinzi katoh wel erg leuk hoor!! Daar zie ik mijn potloodjes wel in.

ronjaroversdochter zei

Hoi Floortje,
Wat een leuke give-away. Als ik echt moet kiezen: Etui Shinzi katoh vind ik het leukste uit je webwinkel, maar eigenlijk vind ik alles leuk.

Gill zei

Congratulations on opeing your shop!
I love the necklaces - especially the Paris one
Gill

by Ieke zei

Gefeliciteerd met je superleuke webshop!

Je allerleukste item kiezen vind ik moeilijk. Denk dat ik toch voor die superschattige en megasnoezige appelknoopjes ga. Maar vind alles eigenlijk leuk!

Jikkes zei

Wat een geweldig leuke give away!
Natuurlijk wil ik meedoen ;))
Het leukste uit jouw shop vind ik:
- de Club geluk kussens
- Snoeropbergertje (zo schattig)
- De lieve Dagboekjes

X
P.s. Duim-duim-duim-duim-duim.....

His zei

Het leukste vind ik de "Maak je eigen kerstengel" lekker nostalgisch plaatje! En vroeger maakten we thuis ook altijd zelf engeltjes voor in de kerstboom, een beetje op dezelfde manier.
Ik heb net je blog ontdekt, maar je hebt er een volger bij hoor!

Jolijn zei

Mooie webshop! Je leuke schilderijtjes zijn wel heel schattig! Maar vind ook de 'papergoodies' super!
Doe graag mee met je give away!

Groetjes,
Jolijn

fieve zei

Gefeliciteerd met de opening van je webshop!!
Heel erg leuk om even rond te snuffelen!
Ik vind de high tea canvas doek erg mooi en het fototoestelsieraad!
Ik doe graag mee met je give-away!

Marijke zei

Proficiat met je webshop!

En een hele leuke give-away.
Ik heb eens rond zitten snuffelen in je winkeltje maar kan niet kiezen!!! Ik vind houten knoopjes van de appeltjes en konijntjes erg leuk, maar ook de appel/aardbei applicaties zijn geweldig!

Groetjes Marijke

sneksniltje zei

Je maakt het echt niet gemakkelijk om te moeten kiezen hoor! Maar vooruit dan maar: ik ga ook voor de houten appelknoopjes, die zijn eenvoudig maar o zo schattig!

Moois van mie zei

de opblaasbare wereldbol en de houten knoopjes!

Lies: zei

Mag ik er maar 1 kiezen? Dan ga ik voor de houten appelknoopjes voor mezelf. Het ideale tiener-cadeautje is dan weer het i-podwolkje! Tof winkeltje, ik doe graag mee aan je give-away!

Elinemien zei

Hoi!!

Ik vind het dagboek dots en girls heel mooi!!

Veel succes met je webshop!! Groetjes, Eline

Floortje zei

De trekking is inmiddels geweest. Reacties plaatsen mag altijd, maar je kunt niet meer mee dingen voor de prijs.. Groetjes Floortje