donderdag 14 april 2011

Een Things-to-do-this-spring-lijstje

Nu het steeds een beetje mooier weer wordt.. 
(sorry, ik blijf het herhalen, want het klinkt zo fijn!)
Krijg ik opeens zin om mijn handen weer eens uit de mouwen te steken.
Vaak komt dat bij mij met vlagen. Dan heb ik er nu zin in 
en over een week weer in totaal iets anders.
Stel dat ik deze dingen opschrijf, dan kan ik het doorstrepen 
wanneer ik het heb gedaan.
En laat ik nou net gek zijn op dingen doorstrepen op lijstjes

Vandaar, dit things-to-do-this-spring-lijstje..

Een things-to- do-this-spring-lijstje maken

 mijn balkonnetje (en dat van mijn zusje, maar die zit in Ghana) 
eens een flinke opknapbeurt geven. Het is nu een grote grauwe grijze bende. 
Zonder kleur en met rommel. Dus tijd voor nieuwe plantjes, tweedehands 
stoeltjes, vlaggetjes, bloemetjes, kussentjes en kleur, kleur, kleur!

Een weekje vakantie boeken in Zweden. Ik ben er een
keer geweest en wil er dolgraag nog een keer naar toe.

Mijn kledingkast weer zomerproof maken: de winterkleding
naar de onderste plank en de zomerkleding voorop!

 Mijn fiets een sopje geven. Ik heb had een erg mooie lichtblauwe 
cruiser, maar de kleur begint steeds meer op grijs te lijken. 
Met de zomer in het vooruitzicht ga ik weer voor helder blauw!

 heel veel genieten van het mooie weer!


 wat staat er op jullie lijstje?

3 opmerkingen:

SophieSweetVintage zei

Genieten van het mooie weer staat bovenaan! Ik zit te vaak naar mijn computerscherm te turen hihi. En nummer 2 is véél rommelmarkten bezoeken :)

Fijne dag!

Jet♥ zei

super leuk artikel zeg!

Juliette zei

Naar disneyland parijs gaan! (staat op mijn lijstje)

Wat een heerlijke dingen ga je doen!

Inspirerend :)

Liefs Jul