zondag 25 maart 2012

Schilderijtje? Weggeef-actie!

Wat sommige van jullie misschien al weten: ik ga verhuizen. En omdat ik 
met een schone nieuwe lei wil beginnen qua kleuren, interieur en spulletjes 
(voor zover dat mogelijk is natuurlijk) wil ik afstand doen van een aantal schilderijen. 
Het belangrijkste vind ik dat ze goed terecht komen, vandaar dat ik er niks voor wil hebben ik vraag alleen om een kleine vergoeding voor de verzendkosten en als je ze op komt halen om een lekker flesje wijn :) O.. en ik wil natuurlijk graag weten waarom je
juist dat schilderijtje wilt hebben en waar je hem gaat ophangen.


Koffiefan 50 x 50 cm

vogeltjes schilderij 50x50 cm

kleine schilderijtjes 20 x 20 cm.
- let it rain
- dots
-birdy

Vrolijke schilderijtjes 20 x 30 cm
- high tea
- flowers


Spring 24 x 30 cm

koffiefan small 24 x 30 cm


Icecream 90 x 70 cm


Heb je een van deze schilderijtjes graag hebben? Mail mij dan 
of laat een berichtje achter onder dit bericht

Spelregels
Meerdere schilderijtjes meenemen is natuurlijk ook prima
wie het eerst komt, die het eerst maalt, schilderijtjes ophalen gaan voor
(scheelt een hoop werk namelijk), schilderijtjes worden niet doorverkocht

1 opmerking:

Roos Raak zei

Wat een leuke actie zeg!! Ik word altijd helemaal vrolijk van je grappige tekeningen. Mag ik mijn voorkeur aangeven? Die gaat naar het vrouwtje met lange neus in de tuin. Waarom juist die? Omdat ik zelf ook een lange neus heb en omdat mijn grootste hobby mijn moestuin is. De tekening komt dan te hangen in mijn moestuinhuisje! En nu maar duimen dat ik een kansje maak :>)
groetjes van Roos Raak