zondag 29 april 2012

3..2..1..Queensday!

Ik ben helemaal niet zo'n Orange-fan. Behalve dan mijn liefde voor mijn oranje
Kiboots en toevallig mijn speciaal-voor-koninginnedag-gekochte-t-shirt met 
daarop 'Orange-Fan!' Normaal draag ik bijna geen oranje, behalve op 
Koninginnedagmaar dat hoort er natuurlijk helemaal bij. Op Koninginnedag 
trekt iedereen zijn meest oranje (en vaak ook vaalste) kleding uit de kast en 
gooit alle modevoorschriften over wat wel en niet bij elkaar mix&match, vloekt 
en staat overboord. Want zeg nou zelf; dat maakt toch ook een beetje de 
sfeer op Koninginnedag?



Wat ga jij doen met koninginnedag?
 en wat trek je aan?


3 opmerkingen:

Stefanie zei

Hoi,

Ziet er vrolijk uit.
Hoop dat het mooi weer is.
Ik ben zelf jarig op 30 april.
Maar weet nog niet wat ik ga doen.

Liefs stefanie.

maarnietvangrijs zei

Mooie spullen!! Ik kom er net achter dat ik helemaal niets oranjes heb om aan te trekken.... komt niet voor in mijn garderobe!!
Veel plezier morgen!

Chrissie en Heidi zei

Donkerblauwe broek, slippers, (Yeah!)en een donkerblauw met ORANJE stipjes-topje...

Heel de dag in de voortuin gehangen met bergen vrienden, kinderen, eten, drinken en veel gezelligheid!!
En of coursssse... samen met Heidi over de vrijmarkt!
Vandaag bijkomen van al dat gezelligs!