vrijdag 27 april 2012

My new home


Sinds 3 weken woon ik in het centrum van Haarlem (klopt, daar woonde
ik al maar nu 3 straten verder..) in een vrolijk, knus en gezellig huisje voor 
mij alleen. Met veel kleur, een tuintje op het zuiden en helemaal naar mijn 
wens ingericht. En nu kan ik met trots zeggen dat mijn nieuwe huisje bijna 
klaar is en daar ben ik heel blij mee! Vanmiddag maakte ik onderstaande foto's


.. en hij zit lekker joh! Het schilderij is van IXXI (bestaande uit 
440(!) losse gekleurde kaartjes) en heb ik zelf in elkaar gezet!

vandaag werd mijn koffiemachine bezorgd. Eindelijk weer
melk schuimen. Ik ben het gelukkig nog niet verleerd!

Blij ben ik met deze Granny's lamp bestaande uit 9 
verschillende gekleurde lampenkapjes!

Mooie kleur op de muur hè?  

Kijk, een oude klassieker. Nu fleurt hij mijn hal op.

Deze vogeltjes op de muur vind ik zo schattig. 

Dit vogeltje is handig joh! Het is een sleutelhanger. 
Kom je thuis, dan hang je je vogeltje weer in zijn huisje terug.
En zo raak ik mijn sleutels ook meteen niet meer kwijt :)

9 opmerkingen:

100%heppie zei

Wat een heerlijk eigen plekje ! Gave muurdecoratie ! Veel werk, maar dan heb je ook wat. Geniet ervan !

Elle zei

Heel leuk zeg! Hoe heb je uiteindelijk zo snel woonruimte gevonden? Geniet van je nieuwe stekkie!

Fleurige Fleur zei

Wat ziet je huisje er knus uit zeg! leuk hoor!!

Chrissie en Heidi zei

Wat heb je een gaaf huis! Genieten zeg! Ben helemaal weg van je lamp...

Fijn Weekend!

Stefanie zei

Wauw! Mooi en kleurijk!
Heel veel woonplezier!

Liefs Stefanie.
http://colorfullbeauty.blogspot.com

Marloes zei

Wauw wat ziet dat er gaaf uit! Ik vind de ixxi ook echt geweldig, ik heb een tijdje geleden een ixxi gewonnen, ik had alleen helaas geen ruimte voor zoiets groots dus zijn het er 2 geworden voor de kids op de slaapkamers, maar als ik dit zie heb ik spijt...
Ik heb gisteren nog met de granny-lamp in de hand gestaan, zo gaaf!
En die kleur op de muur is ook fantastisch! Ik zou zo in je huisje willen trekken, maar helaas heeft mijn man lief toch wel een andere smaak...
Geniet van je paleisje!

Chanine zei

Wat een leuk huis!

juf Alexandra zei

Hoi, leuke blog! Waar heb je het vogelhuisje met sleutelhanger gekocht? Bedankt.

Floortje zei

bedankt voor alle leuke reacties! Het sleutelhuisje komt van http://www.nordicblends.nl/nl/producten/QL-10091WG-Mus-sleutelhanger-vogelhuisje-wit-groen.html

leuke site is dat trouwens!

Floortje