dinsdag 7 augustus 2012

Fijne vakantie!
Wat kan vakantie toch heeeer-lijk zijn. Vooral wanneer
je daarvoor hard hebt gewerkt en het van jezelf dubbel en dwars
hebt verdiend. Als Juf mag ik natuurlijk niet klagen..
6 volle weken vakantie midden in de zomer. Ik heb een heel lijstje 
gemaakt met alle dingen die ik wil gaan doen in de vakantie.. 
van opruimen tot creatieve projecten, van relaxen (mooi he? 
die staat op nummer 1!) tot op vakantie gaan.

Ik ga samen met vriendlief naar Boedapest. Waar we gaan genieten van
de heuvels van Boeda en het vlakke van pest, boottochtjes over de Donau en
de Thermaalbaden.. Voor de rest moet ik mij nog even in gaan lezen in deze
stad. Vorige week heb ik daarom het boekje van 100% Boedapest gekocht. 
Ik ben groot Fan van deze stedenboekjes.

Heb jij nog leuke Boedapest tips? Ik hoor het heel graag!



En waar ga jij heen op vakantie?

Geen opmerkingen: