maandag 31 december 2012

**Happy New Year, Happy 2013**

Woehoe... het allerlaatste blogbericht van het jaar 2012.
Ik weet niet of het ligt aan het feit dat ik midden in de stad woon, maar het geknal 
is hier buiten in ieder geval al flink te horen. Heerlijk om lekker binnen te zitten 
luisteren met een koelkast vol lekkere hapjes en drankjes (handig wanneer je boyfriend op 
30 december jarig is ;) dubbel glas en zin in vanavond. Hier een paar blijmakende 
plaatjes om alvast een beetje in de stemming te komen..

Dit sterretje maakt van ieder simpel cake'je een heus 
New-Years-sparkling-cake'je!

 
And yours!

mooi zijn ze he? deze new year coockies :) ik vind het echt een geweldig 
idee. Jammer dat ze niet in de winkel liggen, want voor vanavond op tijd
afkrijgen is geen optie meer denk ik..

die kleuren.. zucht zo mooi deze ijstaart! Alleen ziet hij er zo moeilijk
uit om te maken. Alleen die verschillende lagen al, of die merengue aan alle
kanten zo mooi gebruind.. en dan die hoogte. Het is altijd zo'n teleurstelling 
wanneer je vol enthousiasme aan zo'n project begint. Met niks anders in je hoofd 
dan dit prachtige beeld. Wanneer uiteindelijk jouw taart maar 5 cm hoog blijkt te zijn 
en de lagen heeeel ver te zoeken. Mhah, misschien ga ik mij er toch een keer aan wagen. 
Wie weet heb ik een verborgen talent ;) 

Vrolijke Sparkling new year kaart from Studio SjoeSjoe. Trouwens meer
dan de moeite waard eens op haar site te kijken!

Mij doe je geen groot plezier met vuurwerk. Het geknal, het onverwachtse..
alleen plaatjes van siervuurwerk daarentegen vind ik prachtig. Net als vuurwerk kijken
vanuit een huis dat uitkijkt over het water. Joepie, siervuurwerk!
Ondanks dat de meeste kerstballen alweer lang en breed liggen te liggen 
in kartonnen dozen,  is deze toch wel weer erg New-year-proof 
met die confetti en glitter! Ik zeg.. laten hangen die handel!
Ook een leuk idee is om tijdens Oudjaar ballonnen te vullen met confetti om
vervolgens om 00.00 uur kapot te prikken. Alleen even van te voren op het 
schoonmaak rooster checken of je niet op 1 januari aan de beurt bent te stofzuigen :)

Deze pastel lolly's met glitter zijn wel heel leuk voor Oud&Nieuw. 
Ik heb mijn twijfels bij de smaak van glitters in je mond, 
maar het oog wil natuurlijk ook wat en deze zijn perfect!

Wow.. schattig deze mini champagne met pink ribben achtinge lintjes.
Leuk om je gasten mee te ontvangen.. of om gewoon neer te zetten voor
de sier. Afblijven svp voor 24.00 uur!

Happy new year iedereen
Ik hoop voor iedereen op een fantastische avond
vol vrienden, champagne, muziek, oliebollen, hoge hakken, sterretjes, 
knallend vuurwerk, dubbel glas en natuurlijk heel veel glitter!
Happy 2013!

1 opmerking:

Stefanie zei

Leuk geschreven, mooie foto's.
Voor jou ook de beste wensen.

Liefs Stefanie